Terméktámogatás

Terméktámogatás

Hagyományos szerviztevékenységünkön felül ügyfeleink kényelméért dolgoztuk ki új terméktámogatási “All-in-One” szolgáltatásunkat.

Ez egy teljeskörű karbantartási és szerviz csomagot takar az ügyfél által használt valamennyi szórakoztató elektronikai, irodai, kommunikációs és ipari készülékre. A csomag minden ízében testre szabható, mindössze egy előzetes felmérésre van szükség, ahol is feltérképezzünk a szolgáltatásba bevonni kívánt eszközparkot és rögzítjük az ügyfél követelményeit, ami alapján kidolgozzunk a számára legmegfelelőbb terméktámogatási szolgáltatást.

Szerviz részlegünk saját fejlesz­tésű munkalapkezelő és követő szoftverünket (STM: Service Team Manager), valamint online villámkár-bejelentő és -követő rendszerünket használja (DRS: Damage Report System). Ezek­kel a rendszerekkel több ezer kárbejelentést tudunk fogadni emberi beavatkozás nélkül.
A rend­szernek köszönhetően pontosan ismerjük minden egyes rendszerünkben lévő készülék állapotát és ezek az adatokat bármikor az ügyfél rendelkezésére is állnak.